Previous slide
Next slide

مشاوره تخصصی

ما در انتخاب بهترین نوع بسته بندی به شما کمک می کنیم.

طراحی حرفه ای

صفر تا صد کار را با خیال راحت به تیم یزدباکس بسپارید.

ماکت سازی

ساخت ماکت واقعی از محصول مورد نظر شما انجام میشود.

ارسال نمونه کار واقعی

قبل از خرید حتما کیفیت محصولات ما را چک کنید.

برخی از دوستی های پر افتخار ما

مختصری از یزدباکس

شرکت کارتن سازی یزد باکس به‌عنوان یکی از تولید کنندگان کارتن در ایران در استان یزد واقع شده و در راستای ایجاد تحول در صنعت بسته بندی ایران با تکیه بر دانش روز دنیا و بهره‌گیری از متخصصین مجرب فعالیت خود را آغاز کرده است. هدف اصلی این مجموعه تولید بسته بندی‌ استاندارد و مناسب برای محصولات باکیفیت و شایسته برای مصرف‌کنندگان ایرانی است. همچنین در شرکت یزدباکس سایر خدمات از جمله مشاوره، طراحی تخصصی بسته بندی‌های جعبه‌ای و کارتنی و ارسال سریع آنها به سایر نقاط ایران صورت می‌پذیرد. شرکت کارتن سازی یزد باکس، با این رویکرد انتظار دارد، بسته بندی محصولات ایرانی رشد قابل توجه‌ای داشته و محصولات با حاشیه سود مناسب روانه‌ی بازارهای داخلی و خارجی شوند. همچنین افراد مصرف کننده با دریافت بسته بندی مناسب و تجربه‌ی محصولی با کیفیت، رضایت خاطر پیدا کرده و سفیر برند موردنظر باشند.

شرکت کارتن سازی یزد باکس با تولید انواع کارتن و تولید جعبه مقوایی برای محصولات صنعتی، تولیدات کشاورزی و غذایی تلاش می‎کند تا پاسخگوی نیاز کشور عزیزمان ایران باشد. همچنین با وجود امکان ثبت سفارش از راهِ وبسایت از هرکجای ایران پهناور می‌توانید به سرعت نسبت به سفارش محصولات بسته بندی مورد نظر خود اقدام نمایید.

از مشاوره‌ی تخصصی یزد باکس بهره‌مند شوید

یکی از مواردی که در شرکت کارتن سازی یزد باکس به آن توجه ویژه شده، مشاوره‌ی تخصصی جهت طراحی بهترین کارتن برای بسته بندی محصولات شما عزیزان است. با ما تماس بگیرید، مشاوران ما به شما کمک می‌کنند تا با دید بهتر و اطلاعات جامع‌تر نسبت به انتخاب طرح مناسب کارتن محصولات خود اقدام نمایید.

اهمیت بسته بندی مناسب

پنج ثانیه به ساعت خود نگاه کنید. بسته بندی محصول به همین اندازه برای جلب توجه مشتری فرصت دارد. اگر نتواند در این مدت زمان اندک مشتری را جذب کند احتمال خرید به صفر نزدیک می‌شود. عواملی از جمله طراحی زیبا، استحکام، جذابیت، کاربردی بودن و حمل و نقل آسان در کاهش این مدت زمان نقش بسیار زیاد دارند. همچنین بسته بندی می‌تواند اولین و بهترین نوع معرفی برند به مشتری باشد و بخش عمده‌ای از بازاریابی محصول را بر عهده گیرد.

 یکی دیگر از موارد اهمیت بسته بندی مناسب بحث محافظت و بهداشت محصول مورد نظر است. نحوه‌ی کارتن سازی محصولات خوراکی با سایر محصولات غیرخوراکی متفاوت است. همچنین محصولاتی که شکستنی هستند با سایر محصولات غیرشکستنی و دارای استحکام بیشتر از بسته بندی متفاوت برخوردارند. شرکت یزد باکس باآگاهی کامل از این موارد تمام تلاش خود را برای تولید محصولات بسته بندی باکیفیت به کار می‌برد.

طراحی زیبا

طراحی زیبا، متناسب و منحصر به فرد از جمله موارد مورد توجه یزد باکس است. بسته بندی که بتواند در عین جذابیت، معرف خوبی برای برند و محصولی باشد که درون آن قرار گرفته است. موارد بسیار مهم که در زیبایی کارتن نقش دارند عبارت‌اند از:

  • رنگ‌بندی متناسب با برند محصول
  • الگوهای مرتبط با محصول و برند
  • خلاقیت در طراحی
  • کیفیت چاپ

استحکام

توجه داشته باشید که طراحی زیبا به تنهایی کافی نیست. اگر بسته بندی نتواند از محصول مراقبت کند پس این‌همه هزینه برای چه چیزی است؟ امروزه تمامی محصولات به بسته‌بندی نیاز دارند. حتی برخی سبزیجات جهت مصرف در بازارهای داخلی و خارجی به کارتن سازی باکیفیت و مناسب نیاز دارند تا بدون آسیب به مقصد مورد نظر برسند.

جذابیت در کارتن سازی

یکی از مواردی که با زیبایی و خلاقیت ارتباط مستقیم دارد، بحثِ جذابیت محصولات بسته بندی است. امروزه باتوجه به افزایش رقابت در تولیدات مختلف، کارتن سازی متناسب و خلاقانه از جمله مواردی است که رعایت آن به پیروزی منصفانه در رقابت برای فروش کمک می‌کند. محصولاتی برنده خواهند شد که بسته بندی زیبا و در عین حال کاربردی و خلاقانه داشته باشند.

جذابیت همچنین به بازاریابی فرد به فرد محصولات کمک شایانی می‌کند. بسته بندی جذاب موجب می‌شود علاوه بر جلب نظر مصرف کننده، نظر اطرافیان وی نیز جلب و آنها را تبدیل به مشتری کند.

کارتن سازی کاربردی

کاربرد دو جنبه دارد: 1- کاربرد برای محصول و 2- کاربرد برای مشتری

بسته بندی باید محصول مورد نظر را در مقابل عوامل بیرونی و درونی در امان نگاه دارد. عوامل بیرونی مانند  سرما و گرمای محیط، برخورد نور مستقیم، فشار، ضربه، کاهش نفوذ الودگی و غیره می‌باشند. از عوامل درونی نیز می‌توان به آنتی‌باکتریال بودن و پاکیزگی محیط داخلی کارتن، عبور جریان هوا (در صورت لزوم)، عایق‌بندی در برابر دما و رطوبت، جلوگیری از فساد محصول و کاهش سایش محصولات درون یک کارتن به یکدیگر اشاره کرد.

اگر مشتری بداند که در آینده از بسته بندی محصول برای موارد دیگر استفاده خواهد کرد احتمال این که آن محصول را خریداری کند بیشتر خواهد شد. بسته بندی‌ای را در نظر بگیرید که مشتری بتواند از آن به عنوان ظرف نگهداری همان محصول و یا هر چیز دیگری در خانه و آشپزخانه استفاده کند. این نوع کارتن سازی کاربرد بیشتری دارد تا آن که مشتری پس از خریداری مجبور شود بسته بندی را دور انداخته و یا محصول مورد نظر را در ظرف دیگر بریزد. کاربردی بودن بسته بندی برای تمامی محصولات یک مزیت منحصر به فرد به شمار می‌رود.

خلاقیت در کارتن سازی

خلاقیت رمز موفقیت در صنعت بسته بندی است. خلاقیت همچنین موجب جذابیت می‌شود و از جمله عواملی است که رعایت آن در طراحی انواع جعبه اهمیت فراوان دارد. می‌توان تلفیقی از کاربردی بودن و خلاقیت را باهم نیز مورد استفاده قرار داد. بسته بندی خلاقانه توجه مشتری را زیر 5 ثانیه جلب می‌کند و مجال هیچ‌گونه تفکر دیگری برای مشتری باقی نمی‌گذارد.

حمل و نقل آسان و ایمن

کارتن باکیفیت باید برای انسان و در ابعاد بزرگ‌تر ماشین آلات قابل حمل باشد. بسته بندی که در حمل آن با مشکل مواجه شوید از کیفیت مناسب برخوردار نیست. سلامت برخی محصولات مانند انواع سبزیجات، خرما و غیره که به کشورهای دیگر صادر می‌شوند به نوع بسته بندی آنها وابسته است. کپک زدگی، فساد، له شدن و هر عامل دیگری که موجب از بین رفتن محصول شود با نوع بسته بندی ارتباط مستقیم یا غیر مستقیم دارد.

نمایش بیشتر

جستجو کنید

Generic selectors
Exact matches only
Search in title
Search in content
Post Type Selectors

برای ارسال نمونه رایگان کارتن کافیست فرم زیر را تکمیل و سپس کلید ارسال را بزنید.